Nyomda.blog

Barátságos precíz nyomda!

Mire nyomtassunk 3.

2013. február 15. 13:43 - pgo

Háromrészes mini sorozatunkat a három legtipikusabb nyomtatott marketing-anyaggal zárjuk. Nap mint nap találkozunk velük, érkezik postán, a kezünkbe nyomják az aluljárókban, és kevés üzlet van, ahol nem tukmálnának ránk egyet-egyet. És ahogy megkaptuk, dobjuk is a szelektív kukába, hogy mondanivalóját átadva a Teremtőnek más formában szülessenek újjá. Abban nem fogunk tanácsot adni, hogy mi kerüljön a papírra, ezt meghagyjuk a kreatívoknak és marketing szakembereknek. Viszont abban tudunk segíteni, hogy milyen anyagot válasszunk.

Szórólap

A szórólap olcsó, nagy mennyiségben készülő nyomtatvány. Ezt figyelembe egyszerű műnyomó papírt ajánlunk 115-350 grammig. Mindenképpen színes nyomtatást rendeljünk, ne feledkezzünk el arról, hogy mérettől függetlenül a papírnak két oldala van. Sok kép esetén szebben mutatnak a színek fényes papíron, mint a matton.

DM levél

A DM levél célzott üzenet egy leendő vevőnek. A nyomdák kis példányszámban digitális technológiával nyomtatják, nagy mennyiségű DM küldemény ofszet gépeken készül, utólag perszonalizálják (nyomtatják rá a címet, nevet, egyéb olyan változó adatokat amik adott címzetthez tatoznak). Ez utóbbi esetben olyan anyagot válasszunk, amit utólag digitális gépbe is be tudunk tenni anélkül, hogy bennragadna, vagy kárt tenne a méregdrága szerkezetben. 300 grammos karton ilyen lehet. Nem ajánljuk. A direct mailnál egyébként csak a megrendelő pénztárcája szab határt, ismerünk kreatív elméket, akik egy-egy megrendelés során képesek lennének komoly költségbe verni a megrendelőt.

Katalógus

Ha termékeinket, vagy szolgáltatásainkat mutatnánk be, nyomtassunk katalógust. A vevő elviszi, otthon böngészi, a polcra teszi, ha elég nagyméretű, akkor zöldséget pucol rajta. Egyszóval: nem dobja ki azonnal. Vajon egy IKEA katalógus átlagosan hány napot tölt egy BOKSEL dohányzóasztal bal oldali polcán? Szép, színes, szagos katalógust nyomtassunk 250 grammos (vagy akörüli) fényes műnyomó papírra. Tegyük egyedivé katalógusunkat felületnemesítő eljárásokkal! Olyanak, mint például a cold foil vagy hibrid lakk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyomda.blog.hu/api/trackback/id/tr145081977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.